Меню

Wikipedia

Результаты поиска

Соціально-виховна робота за місцем проживання


Місце проживання найбільш яскраво відбиває основні характерологические риси позашкільного середовища - і раніше всього її широкий соціальний характер. Та обставина, що саме по місцю проживання дорослі і діти найбільшу частину часу проводять разом сприяє найбільш тісним контактам дорослих і дітей, концентрації їх спілкування, взаємовпливу, розвитку спільної діяльності і, отже створює природні, сприятливі умови для активізації дорослих у вихованні дітей.
В силу територіальної близькості до сім'ї виховна робота в житловому
масиві, в мікрорайоні, у будинку має в розпорядженні додаткові резерви у вдосконаленні педагогічної і громадської дії на сім'ю і її найближче оточення, впливу на процес сімейного виховання.
 Являючись своєрідним місцем безпосереднього зіткнення педагогічних
колективів і широкої громадськості з сім'єю, місце проживання стає
тією конкретною ланкою, яка примушує взаємодіяти в позашкільному
вихованні різні соціальні інститути.
Останнім часом в Україні з'являються різнопланові дитячі й молодіжні клуби, активізувалися різноманітні форми роботи із дітьми, підлітками, молоддю. Проблеми щодо діяльності соціального педагога в мікрорайоні можна, на наш погляд, сформулювати так:

1) функціонування різнопланових дитячих та молодіжних клубів;
2) пошук нових форм і методів роботи за місцем проживання;
3) створення соціально-педагогічних умов для роботи з дітьми;
4) залучення дітей і молоді до дитячих клубів і формувань за місцем проживання;
5) організація взаємодії підлітків, яка принесе потребу до саморозвитку, радість, змістовне дозвілля;
6) допомога сім'ї, у якій є проблемні групи.




Комментариев нет:

Отправить комментарий